tisdag 27 juni 2017

FOTO 178 SPRÄCKLIG (299)


8 kommentarer:

Canon-Ullis sa...

Absolut spräcklig och väldigt vacker! Fint fångat med den mjuka bakgrunden.

Turkosi sa...

Snyggt foto på fjärilen!

Anneli - A'la Foto sa...

Åh så vacker bild på den vackra fjärilen! FJärilar är mina favoriter på sommaren men än har jag inte sett många! Absolut inte en sån här vacker! Du har verkligen lyckats få till en perfekt bild med toppen skärpa och snyggt skärpedjup!! Jag älskar den lilla droppen till vänster om fjärilen! :)

Anita Malta sa...

Så jättefin bild på den så vackra fjärilen ! Toppenskärpa där den ska vara och snyggt med den difffusa bakgrunden som får ta mycket plats i bilden.

Anki Ai sa...

Vacker sommarbild! Fjärilar är roligt att fota, men inte helt lätt då de ofta flaxar omkring mer än de sitter still.

Marie i Skrifvarstugan sa...

Wow.....Kanonbild ! Vilken vacker sommarbild med en otroligt fin skärpa, underbara färger och ljus. Underbar komposition ! :-)

Anonym sa...

Toppenbild med bra komposition, snyggt fokus och skärpedjup. Gillar att du tagit med så mycket av den gröna ytan, så att fjärilens litenhet framhävs.

Lealetar sa...

Kan bara hålla med de övriga :). Jag gillar mycket hur du komponerat, med så mycket av bakgrunden med och fjärilen nära betraktaren. Det ser ut som om du använt vinjettering också, jag tycker att det passar jättebra på denna bild med de lita mörkare partierna i kanterna! Och håller även med om att droppen är ett extra plus!