söndag 12 februari 2017

FOTO 43 FESTEN ÄR ÖVER (78)


8 kommentarer:

Anita Malta sa...

Men du är ju med !!!! Nu skrev jag nyss en kommentar i din "gamla" blogg för jag har totalt missat att du finns med på deltagarlistan. Hur sjutton jag nu kunnat missa det. Vad roligt Kerstin, då vet jag var du finns ;-) Ok, du har hunnit långt ser jag och att "Festen är över" syns väldigt tydligt. Perfekt till temat, tomma fat tyder på att det var gott.

Anonym sa...

Superbra tolkning!

Anki Ai sa...

Ser ut att ha varit en bra fest med mycket god mat.

Marie i Skrifvarstugan sa...

Det där smakade nog bra med allt gott som verkade ha funnits där :-) Nästan så jag blir hungrig :-)

Agneta Månzon sa...

Vilken bra lösning på temat! Ser ut att ha varit mycket god mat! :)

Canon-Ullis sa...

Ser ut som att det varit väldigt mycket gott att äta där. :)

Anonym sa...

Den ser verkligen ut att vara över. Borden rensade :)

Unknown sa...

Ha ha, ja nog är festen över alltid 😂👍
/Katrin M